onsdag 29 juni 2011

Åldersskillnad

Detta är ett känsligt tema, iaf för oss kvinnor. Hur många av oss har blivit lämnade för en yngre tajtare rumpa? Inte? Då är det din tur snart. Jag lovar. Karlar är såna; livrädda att ej kunna yngla av sig så då skaffar de sig en ung brutta med tajt stjärt och noll social kompetens och de har noll att prata om. Och det tar slut, jag lovar det med. Kan ta tid men det sker. För det är väl fanimej självklart denna unga brutta bara lekt lite med en mogen man men när magen som tar emot under sexet blir mindre sexig och de inser att han har fler barn än hon själv har X så loggar ungbruttan ur. Bye bye gone! Och då kommer samtalet; snälla ta mig tillbaka...det var bara en dum grej, min dödsrädsla etc etc....jaja.....bye bye gone på dig med! För jag har skaffat en toy boy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar